2018. július 3., kedd

Mók-mókolás (MOC)

Tegnap este hirtelen felindulásból elkezdtem egy új épületet.

Kockám alig, de barkácsolni vágyom, így elkezdtem nézegetni, mi, hogyan mutatna.

Úgy látszik nem nagyon tudok elvonatkoztatni a harsány színektől, előbb a sárga, most meg a PINK. Ez azért van, mert van egy rakás elbontott lego friends kocka is és belekívánkoznak az épületekbe.

Azért szeretném némileg visszabontani oldalt, hogy ennyire ne legyen csajos, de most így néz ki a front:

(Kicsit sötét a kép, este kèszült)

Közértnek indult, aztán beláttam, hogy ez a giccspalota csak valami negédes hely lehet, és mi lehet édesebb, mint egy tortaszalon. Még kezdetleges, csak az alja van meg az épületnek, nem tudom a többi hogy lesz, lehet hogy ez se így marad, de azért megmutatom nektek.

Visszafogom magam, mert szeretném, ha jól mutatna a városban.

Próbáltam ma még lőni valamit hozzá az Allee Lego Store-ban, de nem sikerült igazán.
Aztán arra gondoltam, hogy egyszerűbb lenne célirányosan rendelni Bricklinkről és akkor rájöttem miért nem azt csinálom.
Dobpergést kérek, nagy bejelentés következik!

Ugyanis: imádok a kockákban turkálni!

Igen, igen.

Keresgélni, túrni a legót és ha valami jót találok, magamban felkacagok "há, há, háá, ezt a többi lúzer nem vette észre!" Viccet félretéve, tényleg szeretem magam kiturkálni a kockákat, valahogy nagyobb a sikerélmény.

Sajnos ma ez az érzés nem volt meg, alig volt valami, mire nagy műgonddal kiturkáltam fehér és világos kékes-szürke csempét, megfordulok és a buborékokban mit látok? Ugyanezt a két csempét tonna számra. Király!

Most, hogy már haza járok a Lego Store-okba, meg kell mondjam, ez legkevésbé a kedvencem, de mivel nagyon közel van, így mégis ezt látogatom a leggyakrabban.
Hiába próbáltam megtudni az egyik eladótól, hogy mikor töltik újra a pick a brick-et, nem mondta meg, azt mondta nem tudják előre. Szerintem kamu, el akarják kerülni a lerohanást.

Őt lőttem még, illetve raktam össze. Ez a bajusz nem maradhat gazdátlanul.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése