2018. július 7., szombat

Átépítés

Hú, nagyon élvezem ezt a kis tortaszalont tervezgetni.

Sajnos időm most nem sok van, de mikor elmegyek mellette, mindig odanézek, néha leülök pár percre és nézegetem. 
Annyira, hogy rendeltem is hozzá kockákat. Most használtakat is. 
Hát...
Ma vettem át az első adagot, az elég koszos. Nem baj, beáztatom, aztán adok neki a körömkefével.

Azért két tétel volt a rendelésben a Café Cornerhez is, hogy azért arról se feledkezzünk meg.

Amúgy azért is kedvetlenedtem el a project-ben, mert egy-két tétel nagyon ritka és pofátlan áron fut a bricklink-en. Például van ez az elem, amit nem szégyellnek 2500 ft körül adni/darab és magyarországon nem is volt senkinek. 10.000 ft 4 darab mazsoláért?!?
Ugye nem akartam eltérni az eredetitől, de megnéztem a Zútmutatóban 🙃 és nem is látszik, szóval félretettem rossz érzéseimet és rendeltem 4 fehéret, darabját 19 ft -ért, jó mi? 😃


Más.

Van ez a kis bütyök, vagy nemtom mi a neve, amihez normál esetben kar is csatlakozik.

Nem, ez nem a kiesett fogam, ez a bütyök.

Na, a legó kiállításon volt egy templom, aminek a kertjében rengetek olyan virág volt, aminek a szirmait ezzel a bütyökkel upgrade-elték. Nagyon megtetszett és én is ráálltam a termesztésére, rendeltem, fehéret, sárgát, pirosat és kéket. A fehérek közül sok jobb napokat is látott már, lehet, hogy ezért volt az eladó olyan gyors, csak odapattintotta a kezembe a zacskót és már szaladt is vissza a házba.


Nagyon bírom ezt a virágot.


Végül íme, ahogy most áll a homlokzat:


Meg az emelet:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése