2018. június 30., szombat

Kockaparki kalandok

Szuper programunk volt ma délelőtt!

Ellátogattunk a Camponába a Kockapark-ba. Még a Bricklink -ről megismert Karesz mesélte, hogy egy legó klub tagja és állandó kiálításuk van a Camponában. Na, azóta tervezgettem, hogy megnézem és ma eljött a nap.


Lego, lego, lego mindenütt! 😃

Szenzációs terepasztalok, mindenféle témákban.




Csak azok a kordonok... tudom ám, mit élnek át a gyerekek 😃 Én is nagyon be akartam menni, de visszafogtam magam.

Szóóval, itt minden van. Már belépéskor a Nyugati-pályaudvar kocka-mása fogadott, jobbra a meki épülete, hambi nélkül, balra meg, kis földrajzi ugrással rögtön a vásárcsarnok. Gyönyörű, igényesen kidolgozott homlokzatok, iszonyat méretű épületek. 

Aztán részletgazdag városi épületek, újra gondolt modular building-ek és saját tervezések változatos sora, síneken robogó szerelvények mindenfelé. Itt is izgalmas homlokzatok, érdekes megoldások, fantáziadús kivitelezés.









Virágokból kirakott felirat. milyen jó már:



Sajnos keveset fotóztam, mert annnyira nézelődtem, hogy el is felejtettem.

Meg találkoztam Lacival, aki ezt a nagyon lelkes legó csoportot vezeti. Ő maga is nagyon elhivatott.
Szerinte (is) a legózás élménye a cél. Mindenféle táborokat és programokat szervez gyerekeknek, akik aztán igazán jókat építkeznek a különteremben.




Van a kis apró kezeknek alapanyag bőven!

Körbejártunk, beszélgettünk. Ő egy nagyon jópofa, vadnyugatos terepasztalt épített, ami még nincs kész, rengetek terve van, pedig már így is nagyon kidolgozott és nagy. 
Külön tetszettek a matricázott kockák, viccesek.








Nagyon tisztelem ezeket a kreatív embereket, hogy ahelyett, hogy a felnőtt korban beálló űrt céltalan lézengéssel és felesleges státuszszimbólumok halmozásával töltenék ki, alkotnak és ezzel másoknak is örömöt okoznak. 

Na, és most álljon itt pár kép, amit a transzba esésem előtt sikerült még fotózni:

Kukán levitáló közmunkásról:


Pizzázó Jedi lovagokról:

 

A Griffendél ház krémjéről:

 

Beb*szva, oszlopot támasztó rendfenntartóról:



Hátsó kijáratnál korrumpálódó bíróról:


Cosplay-es találkozókról, háttérben meghozták a toitoi-t: 


                      És óriás Darth Vader sisakokról, mint díszítőelem: 



És ez még csak egy apró szeletkéje annak, amit ezen a részletgazdag kiállításon láttam. 

Még biztos, hogy visszamegyek.

Nézzétek meg ti is! 🤓



Persze innen is legóval távoztam, további két elem pipa. Már csaaaaaak  %+"$€˘ß×* forintot kell a Café Corner-re költenem.

 Hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése