2018. július 27., péntek

A küzdelem a kockákért 698. epizódjában

 most kitérnék arra, hogy nemrég emeltem a tétet, nincs már itt céltalan kocka markolászás különféle boltokban...

Szóval:

Én, aki matekból a 2-esnek általában az alsó határát súroltam mindigis, az igazán fontos dolgokat ki tudom számolni. Pl egy sütemény recept összetevőit remekül felezem, 5-ödölöm, 68-adolom, az sem  jelenthet gondot, hogy precízen kiszámoljam 43 g sütiben mennyi a kalória.
...és most itt a LEGO:

Aki velem tart itt a blogban, előbb-utóbb majd leszűri, hogy vannak furcsa elfoglaltságaim.
Például most komoly táblázatokat készítettem, hogy melyik kocka (méretben és színben) mennyiért fut bricklinket, megnéztem az adott kocka súlyát, osztottam, szoroztam és kisasoltam, hogy MIT érdemes kiturkálni pl a lego store-ban. Persze rögtön láttam, hogy szinte semmit. :(
(Kocka esetén én mindig a konkrét kockára, a brick-re gondolok.)

Szóval kicsit lelombozódtam, mert azóta mindent megnézek és mindent vissza is teszek, hogy ez fele ennyiért/harmad ennyiért rendelhető, stb.

És tudom, hogy már nagyon izgultok, megmutatom a táblázatot, ami nem egy agyonszerkesztett remek, de a  lényeg rajta van. (Nem röhögni rajta/rajtam)

Az ár a legeslegelső, legolcsóbb árú kockáé, ami persze folyamatosan változik, de ezt a táblázatot azért csináltam, hogy lássam, mi ritkább, mi gyakoribb, mi az ami nincs is (/) és mi az, ami magyar eladónál jelenleg nincs (-)

Szóval kábé azt lehet mondani, hogy mivel ez állandóan változik, ez csak egy pillanatnyi állapot képe, kvázi teljesen feleslegesen elvesztegettem órákat az életemből. 😃

De én ezt persze nem így látom.





 


Aki pedig úgy érzi, hogy ez a táblázat alapjaiban megrengette lego-világ képét, visszaadta az emberiségbe vetett hitét, kigyógyította depressziójából...annak szívesen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése